-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

4 Jun 2013

Home » , , » ZALORA :)

ZALORA :)

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.
Assalamualaikum. Hai ^^v
Untuk tidak menjadikan entry ni sia2 bagi yang malas nak baca cerita saya ni, jadi saya nak wajibkan awq awq semua tengok video ni sampai habis.  :131:
ok proceed.
Alhamdulillah akhirnya barang zalora dahpun sampai di tangan saya. Saya tak keluarkan duit satu sen pun sebab saya dapat voucher RM50 x2. so saya beli dua barang dengan percuma je 
Voucher yang pertama saya dapat hasil kerjasama dengan pihak zalora. Saya buat tempahan 29/5 n kedua-dua barang saya ni sampai 31/5. Alhamdulillah so saya beli barang paling penting sebelum saya melangkah masuk universiti.
tadaaa
KASUT :)
sila abaikan color edit yg buruk tu.

Alhamdulillah tercapai gak hajat saya nak beli kasut bertutup camni untuk masuk u. :face45:

Second voucher saya dapat sebab saya participate contest zalora. bolehla dikatakan contest. Tapi senang je,  saya try2, besok dh dapat email bawah ni

Firstly, subscribe newsletter zalora. Pihak zalora kan maklumkan perkembangan zalora contohnya tentang contest voucher RM50 ni. Syaratnya sangatlah kacang rebus, 

1-awq cuma perlu tambah barang2 dalam wishlist awak banyak2, 
2- pihak Zalora akan pilih 10 orang pemenang by day. 
InsyAllah ada rezki, boleh je terpilih as pemenang kan .


Saya pilih barang yang kedua penting untuk persediaan saya ke..hihi saya janji nak announce saya pilih masuk mana .Entry ni --> OVERSEA . Nanti saya cerita lagi insyaAllah. Doakan saya :)

Tu je nak story. Lagi satu nak kasi tahu bahawasanya saya pernah terbaca satu blog akak ni yang cakap zalora penipu. Memang saya ada baca tapi tak ingat blog mana. Jadi di sini ye, saya menegaskan bahawa memang tak sia2 kalau awak bekerjasama dengan zalora dan pihak zalora bukanlah penipu. Masa saya order, saya ada masalah nak teruskan order, saya email zalora cpt je customer service zalora jawab n masalah settle :face44:
Nak jugak ? boleh email zalora sini --> zalorateam@zalora.com.my
Thanks zalora.

Thanks. Moga bermanfaat walau sikit. kbai  ! !
.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

4 ulasan :

  1. wah tempah online ngan zalora terus..hahaha.

    BalasPadam
  2. Wahh . Best nya ! Jelessss kitaa ! Nakk jugakkk ! :'<

    BalasPadam
  3. @♡ ⓒⓘⓚ ⓨⓐⓨⓐ™ ♡ ツ boleh je. awk cuma perlu hntr email kerjasama dgn zalora je mmndgkan awk pun blogger kan ^^

    BalasPadam

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)