-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

16 Jun 2013

Home » » Kepunyaan

Kepunyaan

BISMILLAHIRRAHMAANIRRAHIM.

 h   o  l   a  !

setelah beratus puluh kali fikir, akhirnya saya telahpun membuat keputusan untuk menggergaji some parts of this entry sebab........adelah sebabnya.

  • Nur Shakirah binti Rosli
    a.k.a nama popular saya, Khaulah Al-Azwar. *tangan di bahu*
  • SMAKJ [2008 - 2010 batch 21]
  • SAMURA [2011 - 2012 batch 29]
  • UNITEN til now.

I'm not such a talented in any things (mrs capable ?) and like those banyak cakap dengan semua orang. oh it's only happen when i'm with my small family.
I prefer being honest because i personally hate high expectations because i think it's bad for me.
Be optimistic and be natural wherever you are. Bunyi macam mesra alam je kan. ini semua poyo. heh.


Silalah kopi, pasta hatta nak terus makan dan serap sekalipun entry-entry dalam blog saya yang semakin dimamah usia ini walaupun takdelah menarik tertarik dabooom. Tak perlu minta izin pun tak jadi masalah bagi saya, but if you will of course it's better. up to you. 
well, Islam is perfect but i'm not.

Jadi incident seperti; termengata, terover, tersakitkan hati, terlebih sudahh dan yang berkaitan dengannya mungkin akan dan mungkin dahpun berlaku. Sama ada saya sengaja ataupun tidak, saya sedar ataupun separuh sedar, harap akan ada saudara seislam yang prihatin untuk menegur kekhilafan saya dengan hikmah :) InsyaAllah. Chillah. People made mistakes. Mistakesss. ssssss.

Jika ada urusan, teguran, dan perkongsian, kindly contact me ;



p/s : Maaf kepada yang yang dah komen before entry di dikerat-kerat :p

ittaqullah.
Allah..Allahh
.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

12 ulasan :

  1. kecil2 cili padi.. ^^ nawal yg pakai spek ka? hehe

    blog simple ke? hehe.okay ja.menarik..ada islamik post lagi

    BalasPadam
  2. @Nana Liena hihi x jmpe eh..kite tak pakai spek punlah kak

    BalasPadam
  3. @Shakirah Rosli hehe..padahal gambar kat ktm dah jelas terang bersuluh..huhu.. okay2.. ^^

    BalasPadam
  4. @Nur Adila hihi boleh klik gambar unutk tengok lebih jelas. saya ada dalam semua gambar :)

    BalasPadam
  5. insyAllah, semoga perkongsian awak bawa kebaikan untuk yang membaca jugak :D

    BalasPadam

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)