-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

20 Mei 2013

Home » , » OVERSEA #2

OVERSEA #2

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.
Assalamualaikum. hai ^^v
>OVERSEA #1<

Saya memang betul2 tengah dalam dilema. 
Mula2 Matrik. --> TEKAN.
Pastu UMS. -->  TEKAN.
then Alhamdulillah untuk harini.



haa tu dia. FRANCE. Pulak dah kejuruteraan.
Tak tahu nak cakap dah. Pastu saya dengar kena struggle study bahasa france sebab belajar fully in france. err  
pastu baru lega sikit.
Alhamdulillah thanks kepada sahabat2, family n cikgu2 yang bagi sokongan. Awak semua memang  PELANGI sayalahh :9:
Doakanlah saya yang terbaik supaya saya dapat buat pilihan yang terbaik insyaAllah. 


ok tak nak cite banyak2 kbai. Saya istikharah dulu. Tunggu penguguman saya, saya pergi mana akhirnya. thihii
Thanks. kbai  ! !
.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

8 ulasan :

  1. wah.peluang adik banyak tu..mana yg adik nak? hehe.. kita kalau bole nak ke france..hehe..boleh belajar bahasa baru.. n budaya semua lah..apa2pun setiap smuanya ada baik buruk..nanti buat solat sunat yea.. :) tahniah tau dapat..

    BalasPadam
  2. WAHHH !! rEZEKI.... goodluck awak.. tahniah !! :)

    BalasPadam
  3. Wahhh . Soo awak nak pilih mana ??? :D

    BalasPadam
  4. waah france!! goodluck utk program psediaan ye. kt mfi eh??

    sy dpt yg engineering germany. program mara jugak hehe. tp, sekarang da hidup happily di upm. bye2 german laa..

    tp, xpe, nanti, dpt la awk update psal frannce selalu eh. ;)

    GOOD LUCK, future overseas student tuu~

    BalasPadam
  5. @nur athirah Alhamdulillah. insyaAllah kne lps pointer dulu huhu. wah german, tpi mmg ok sgt dah upm kan ^^

    BalasPadam

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)