-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

6 April 2013

Home » Doodle dari Apit

Doodle dari Apit


Assalamualaikum. hai ^^v
Entry ni credit untuk Apit :)

Alhamdulillah akhirnya setelah ternanti2 doodle dari Apit, dapat gak malam ni :)
Ceh saya group secondlah yang dapat doodle ni dulu memandangkan saya ni pembaca setia blog Apit. Ada blog Apit kat bloglist belah kanan :)

Rezkilah minggu ni dapat macam2 yang FREE hehehe. Dapat lukisan potret kartun percuma, lukisan vector percuma, cursor nama percuma n doodle dari Apit :D 

Haa lepasni DP mana yg nak kena tukar ? hehek Doodle2 yang saya lukis pun tak sehebat Apit .opkosla haha kena sedar diri ^^'


Ok kan ^^, Kalau awq perasan warna tudung n baju saya tu *perasan ! haha :P tulah tema warna blog saya ni, haa memang nilah warna favourite saya :)
Totally berpuas hati dengan doodle Apit yang memang cun2 lah :D Actually, saban hari saya ni duk menyibuk baca entry kat blog Apit. penganggur terhormatlah katakan :P

Last but not least, thanks for this doodle Apit  ! Saya memang tertunggu komen n kedatangan Apit kat blog saya yang ntah ape2 tah ni. hee

thanks :)

kbai   !

.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

2 ulasan :

  1. cantik2 ^_^
    dulu pun sya suka join segmen nak doodle Apit. skrang ni je kurang pulak.
    asyik terlambat je.

    BalasPadam
  2. @syahirah actually nak warna yg muda, tapi lupa pulk nk cakap..hehek lawa lah jugak ^^

    BalasPadam

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)