-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

12 Mei 2013

Home » , » BBW bookfair ;)

BBW bookfair ;)

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamualaikum. hai ^^
Baru je beberapa hari lepas cite tentang journey ke International bookfair kat pwtc kan ? ehehe. belum baca ae.. meh --> TEKANblogger-emoticon.blogspot.com reading books. So BBw tu Big Bad Wolf bookfair tau.Baca SINI.  pulak tu tengah free tunggu result upu kan. apa lagi..heheh

Sebab saya ni masih budak baru belajar, first time naik ting tong ke station bas bentayan Muar, then naik bas dengan Amirah a.k.a bintang ke melaka. Bila sampai je Melaka Sentral blur. blur. Mane teksi ? err  :face14: btw akhirnya sampai lah gak kat mitc then jumpa syakirah. kawan samura. wahaa sama nama ;P
tak banyak saya boleh beli sebab memang nak beli sikit je kali ni sebab bookfair ni buku2 BI jek :face34:

But bila tengok je buku2 kat situ, bukan satu or dua, banyak pulak pegang. Rugilah kalau awaq tak pergi lagi2 peminat2 english book kan. Sebab we could buy english book for only RM 8.00 each ! wah Alhamdulillah kalau nak beli kat popular ke buku2 BI memang semuanya RM30++ kot. Sape nak bagi ?
Dapatlah beli. 2 je.  :face5: hehe sebab bajetnya sikit so letak balik buku2 lain n ambik dua je then haha

tengok2


Siapa yg minat buku 'chicken soup and soul' ni ? angkat kening ! hee
saya ambil tajuk ni sebab ade kucing. hiks comel :face12:


ok ni komik so gambar tak payah besar2 sangatlah kan. hehe Actually saya memang tak suka komik2 jepun cam ape tu --Pukul 8 pagi aku masih menyintaimu' n blabla.. tak suka sebab jiwang -..- Yang ni saya beli pun sebab tajuk dia tak jiwang and komik ni dari Seoul, Korea ;) 

Komik ni bukan bukan macam komik yang RM 6.50 selalu kat kedai2 tu.. sebab komik ni tebalnya macam novel and harga kat bookfair tu RM 5 jek . Saya beli pun sebab nak tingkatkan kebagusan dialogue english saya :face17: Ada yang lagi best komik Innuyasya yang tebalnya mengalahkan kamus harry potter tu harga just RM 8 ! wahaa tak ke murah sangat tu ? so pastikan awq2 pergi nect bbw bookfair ^^


Komik moon boy saya ni penulisnya Young-You Lee 
Specialnya birhday penulis ni sama macam saya 11 April !
and blood type pun sama AB ;) hiks *ecehh saje  'bold'kan. :face71:



Haa yang ni tak beli kat bbw. Beli kat MPH Mydin. Sungguh kecik mph kat situ. Btw buku tetap segar2 n best. Saya suka ^^ Actually memang fulus dh tinggal sikit time ni, pastu tetiba umi call cakap umi yang jemput masa kat Mydin mall. Then duit terus guna buat beli buku fresh ustaz azhar and Muslim Teens yg terbaru ;) Solusi dapat free ^^


Saya sarankan awak2 beli buku komik ni ye. Ye buku ustaz Azhar ni adalah komik dakwah. Sangat best ! :face40:



Orang nak baca buku si baby kucing ni pun sibukss nak landing atas buku.


p/s : Before terlupa jangan lupa sekarang bulan Rejab . JOM2 PUASA ! Pernah baca kisah hebat yang berlaku di bulan REJAB ? meh sini --> TEKAN.

Thanks. Moga bermanfaat walau sikit. kbai ! !
.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

3 ulasan :

  1. comelnya kucing tu..hehe.. kita suka buku motivasi soup tu..ahaha..tapi tak pernah habis baca.. =='

    BalasPadam
  2. geram pulak tengok kucen itam putih tuu.. cumey!

    BalasPadam

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)