-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

7 Mei 2013

Home » , » PWTC 2013

PWTC 2013

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM
Assalamulaikum. hai ^^v

Alhamdulillah akhirnya tercapai jugak hasrat nak ke bookfair 2013 ni setelah penat mesej punyalah ramai kawan2 ajak pergi..last2 pergi sendiri jek :face10:  hehe naik bas then naik ktm baru. wahaa ktm banyak berubah laa !  hoho yelah orang kampung cam saya ni memang agak kuno sikit pasal kemudahan2 awam kat bandar ni. harap maklum. jakun naik LRT, n KTM yang baru . hiks


ni haaa sikitla gambar2 saya with akak saya and sepupu2 masa ke pwtc. 

masa dalam ktm dgn adik sepupu. 


adik sepupu dengan akak.

akak saya and yatt hamzah.


oh ye  meh like page jualan tudung yatt hamzah ^^ --> TEKAN. bolehla shopping  tudung yang awesome sekali kat situ. 
Haaa sapa yang pernah dua tiga kali ke datang blog picisan saya ni mesti tak pernah pun tahu rupa saya kan ? hehe yang kat bawah nilah rupa saya ^^ amacam ? cun x? ehehek awq doakan rupa saya n awq jauh lebih cun dari yang ni kat syurga nanti pun dah memadai bagi saya. and awq jugak ^^  hehe kalau sesapa rase dye memang kenal saya tu diam2 je la hikhik

Senanye motif saya tangkap camni sebab artis yang belakang tulahh. kenal tak ? KEITH lah. pelukis komik lawak kampus :D hee tapi gambar saya yang gedabak besar. huhu sebab saya nak amek signature keith tapi dah tutup :'( curik2 amek gambar keith jadiklah ;)



keith :D


Haa yang ni AMAN WAN. dye vlogger yang cool :face40: meh tengok video dye banyak2 --> TEKAN.
mase ni kitorang kat  gerai eh eh booth pink biru Ain Maisarah. tapi ain maisarah kitorang tak ambik kesah pun sebab jumpa aman wan hehek *sori kak Ain Maisarah 

jumpa sepupu  lain kat surau pwtc (yang kanan sekali) .

ecehh ni kat depan rumah akak masa nak balik rumah lepas beberapa hari teman akak kat nilai. 
student usim major balik tapi akak tak balik. 


Hah hah part paling saya suka ! Dapat jumpa artis nasyid feveret saya abg Munif Hijjaz :131: bestnya2 !
eceh konon2 masa beliau tandatangan kat buku saya tu nak curik2 amek gambar. Then abg munif yang ajk bergambar :face44: Hehe.




Ahaa ! Yang ni special sikit sebab dapat sign n kartun dari kartunis2 ujang. Memang ramaila kartunis2 ujang yang sempoi2 bergaya kat situ. Dari kiri tu dari kartunis jumper, tengah-Manzar n yang tepi sekali yang paling sporting kartunis PISTON. Hehe lama kot saya berbual dengan kartunis piston. Mana taknya setiap kali saya pergi bookfair mesti dapat satu tandatangan piston. *peminat setialah katakan. Sebab tulah special sikit kat dalam gambar tu, piston je yang tandatangan kat buku lain. (background  putih tu) hehe saya beli buku koleksi kartun beliau. Hepi betul piston ^^

dengan kartunis piston and jumper. buku yang piston pegang buku koleksi beliau yang saya beli ^^v
err sila abaikan makhluk kat belakang yang belah kanan sekali tu ^^'

potret kartun akak n sepupu saya yang dilukis oleh kartunis Manzar.
err x berapa  sama pun senanya --'



koleksi buku yang dibeli. Haa nampak tak banyak beli komik je --' err tak sempat nak singgah banyak tempatlah huhu sedih gak tapi bajet pun tak berapa nak cukup sangatlah kan. :face12:

Dengan ini saya berazam akan pergi lagi ke bookfair tahun hadapan untuk teruskan misi carik buku and nak  dapatkan signature Hilal Asyraf n KEITH n lain2 ^^ 

thihii kaki sapelah tu 
ok dah banyak pulak citenye :P
Thanks. kbai ! !

.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

5 ulasan :

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)