-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

20 Mei 2013

Home » » DOODLE and etc.

DOODLE and etc.


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM.
hai (!)

Saya tak pandai nak lookis doodle pun --' so doodle yang saya lukis pun hampeh je :face4: hehe n tak ada banyak masa pun nak lukis2 la . btw, bolehla saya cuba ada masa lapang sikit. And saya suka kumpul doodle and apa2lah yang blogger bagi ^^ oK JOM TENGOK ;)

MINE :face44: Kalau buruk jangan kutuk tau . hee saya tak kan dapat lawan kehebatan Hafizzy Aziz, Miraa Hussin, Dysha Sahhir n lain2 .





doodle first yang gemok :10:



 Doodle second yang biasa n tak nampak macam doodle sangat pun :P

Third.single doodle tanpa edit lagi. hee masa ni dh malas sangat.

Haa cammana ? buruk x ? kih2. xpe nanti saya belajar2 lagi dari blogger2 otai tu. Then yang bawah ni dari para blogger ^^

HEADER.

Header untuk blog second dari Muhd Zuhri.

Header dari.. err tak ingat sori ><

dari Huda :) tetibe yang ni nama sendirik kih2 sebab comel sangat :face39:

DOODLE.



Both dari Apit
Dari Rien Rose. (yang ni paling latest dapat ^^ )


NAME CARD & etc.





Alla from Huda. much love for Huda :9:

REAL PIC

Free vector from SS :)

Free karikatur dari Lukisan Karikatur Percuma

 Thanks. kbai  ! !

.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

2 ulasan :

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)