-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

4 Mei 2013

Home » IKLAN -- Miraa Hussin's Blog

IKLAN -- Miraa Hussin's Blog

Assalamualaikum. hai ^^v
Kalau rajin klik sini --> TEKAN.

STICKY POST : SEMINGGU
*silalah jenguk story mory kat sidebar untuk tengok entry2 baru saya :)

Miraa Hussin's blog

Pemilik blog :  Nur Amira A. Binti Hussin
Panggilan mesra : Miraa Husin @ Miaa
Keturunan : Malay-Brunei dan Kadazandusun

comel kan Mira ? Mira sebaya saya, sweet 18 ^^

First impression saya kat blog mira ni tertarik pada header mira yang sangatlah comel ^^
Saya lama dah follow blog mira and follower mira pun memang ramai  !

Special tentang blog mira yang awq perlu tahu :D

  Mira ada buat  banyak tutorial yang mungkin awq tengah cari ? meh2 --> TEKAN
 Nak tengok Freebies and doodle Mira ? Kalau nak boleh tempah kat Mira --> TEKAN

ni ha ! comel kan :)


 Yang paling menarik, Mira pandai carik side income jadi agents DSA dan LAMOUR.
Saya baca pun memang tertarik sebab memang banyak untung ! 
so jom join --> TEKAN dan TEKAN.

jom tengok hasil kerja Mira mengedit blog yang AWESOME ! ^^  --> TEKAN.

contact Mira : 



    

Mira in Media :)
untung Mira :)

Thanks. Jangan lupa terjah blog mira :) kbai  ! !

.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

6 ulasan :

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)