-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

18 Mei 2013

Home » » OVERSEA !!

OVERSEA !!

Assalamualaikum. hai ^^v
Alhamdulillah. Alhamdulillah. Bagi sesiapa yang masih belum check result upu pengambilan 2013/2014 bolehlah pegi sini --> TEKAN. 
Nanti dah check roger2lah sini eh ^^ hehe
Kali ini saya dapat pergi oversea  ;) wow ! first time kot Alhamdulillah hehe
ecehh cam tipu je kan baru result upu dh oversea bagai.Nak tahu saya dapat mane ? *yg dh tahu diam2 je eh hehe
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Haa..amacam ? best kan ? hehe 'over the sea' wahwah
Actually saya bukan nak sangat pun ums ni. sebabbb
pilihan saya camni haa
1--UM
2--UIA --> 7--UIA
8--UMS  (!!)

Haritu kemain terkejut dapat matrikulasi perak. sini hah --> TEKAN. sebab 'jauh' .:3: Sekali result upu hari ni masyaAllah. terkelu terus. :face23:  no can do. Allah lebih tahu yg terbaik kan.so insyaAllah inilah yang terbaik untuk saya ^^
TAHNIAH untuk kawan2 yang dapat upu mostly untuk yang dapat antara 2 uni kebanggaan saya, UM n UIA :)
Bila fikir2 dh tanya cikgu2, kawan2 n of course umi n ayah--


I decided to go. over the sea UMS. yeah adalah jumpa 2 orang kawan samura yang dapat ums gak. So xdelah saya ni terkontang-kanting sangat kat negeri orang tu. Nun jauh borneo tuh. *tetiba teringin sangat nak naik flight .almaklum jejak airport pun ta pernah hiks. :face71:

Oh ye ums dekat gak dengan uitm tempat kak sharina elyana (blog oppzpinky) . Kalau awq blogger, insyaAllah awq kenal kan kak sha ^^ hehe
Btw, saya tunggu result biasiswa mara pulak. Mula2 dengar keluar 20/5 then 21/5 pulak. wait n see jelah better lagi cepat kan. For mara saya mohon medic mesir. kalau dapatlah.  Setakat ni apa yang saya dapat memang berlainan dari yang saya nak semuanya. :10: haha kalau nak tahu ce halakan cursor kt bahagian owner sebelah kiri blog saya tu ;) eh jgnlah tengok je, baca note kecik warna kuning tu (nmpak no org x hiraukan pon -..-) nmpak x perselisihan di situ ? 

Jordan maybe memang bukan sebahagian dari rezeki saya untuk study sana .sebab jordan nak student straight A jek. saya kurang satu 'A' lah. *__* Um pulak memang x dapat. oh jordan n um.melepaslah akan dikau ! Takpe saya takdelah rasa nak melalak2 pun keh2.tak reda namanya tu. sebab rasa pun cam special jugak dapat sabah bah . x ramai dapat jauh ni :face44:
Last but not least, thanks kepada semua yang mendoakan esspecially, buat cikgu Fazilah Thani, Brother Hafiz Abd.Mokta, ustzh Badariah, cikgu Zalehah Othman, cikgu Sulaiman Rahmat, sahabat2, family n pastinya syurga saya UMI saya tersayang :) *ecehh dedication sikit .
Untuk sahabat2 yang tak dapat upu, xpe sebab... 
Tahniah ae kawan..nak sambung makan mee siput. nak belilah ae. duit nak jimat masuk ipt :P
Thanks. Moga bermanfaat walau sikit. kbai ! !
.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

15 ulasan :

  1. tahniah dik..Allah da tentukan segalanya..moga semuanya berjalan dengan baik ya..

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. salam.yang kurang 1 A tu apa?
    yang UM tu memang awak tkdpat pergi IV ataupun pergi IV tp tkdapat?
    sori byk tny.tapi awak untung dapat mara,sy tkdapat pun.insha Allah ada jalan yang terbaik.

    BalasPadam
  4. @Siti Nur oh chemist yg x dpt A. Um tu mmg x dpt iv pun so mmg x dptlah ^^' xpe adelah rezki awkkan insyaAllah ;)

    BalasPadam
  5. tahniah ya dik..hehe..UMs pun okay la tu..dapat jgua..ada yang tak ada rezeki..huhu..

    BalasPadam
  6. Alhamdulillah..congrats dpt upu. I pon dpt gak, tp uitm. Ok what, ums. Cantek u tu. Kalau nak tanya apa2 pasal sabah, u can ask me anytime.

    Regards,
    The Sabahan...

    BalasPadam
  7. Tahniah... baru saya berangan nak jadi orang Sabah.. tapi awk pulak yg dapat... hurm.. mungkin rezeki jadi org sabah masa degree nanti kot.. hehe... :P

    *Good luck , all the best !! :D

    BalasPadam
  8. @Nurrul thanks hehe belum confirm ni insyaAllah ^^

    BalasPadam

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)