-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

29 Mac 2014

Home » » Aku Ada Wali

Aku Ada Wali

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum. Hai 

Ini memang terbaik. Drama terbaru Tv-AlHijrah. Walaupun lakonan kadang-kadang macam kekok, tapi kita ambil yang baik jelah. Artis-artis biasa yang belakon mudah-mudahan dapatla ilmu dan membuat perubahan sikit-sikit. Lagi satu yang saya suka sangat drama ni, sebab penulis skripnya adalah idola saya....Ustzh Fatimah Syarha binti Noordin. Lepas saya beli novel 'Aku Ada Wali' terus dari ustzh dan suami, barulah saya tahu yang akan diwujudkan drama dari novel ni. Pastu Alhamdulillah mak saya masukkan astro basic kat rumah saya ^^ Walaupun memang saya tak boleh nak tengok on time, internet kan hadee.. duduk asrama kan. Memang jauh dari tv :) bagus juga.


TRAILER



Barisan Pelakon.
Siti Saleha : Qani'ah Syumaila
Zahiril Adzim : Naim
Puteri Chi chi : Syifa
Zoey Rahman : Syakir
Ayda Jebat : Zahirah
Syawal Ruslan : Solihul Mursalih
Sabhi Saddi : Mu'tasim
AKU ADA WALI (13 Episod)

Aku Ada Wali E1

Aku Ada Wali E2

Aku Ada Wali E3


Aku Ada Wali E4


Aku Ada Wali E5

Aku Ada Wali E6


Aku Ada Wali E7

Aku Ada Wali E8

Aku Ada Wali E9

Aku Ada Wali E10

Aku Ada Wali E11

Aku Ada Wali E12


Memandangkan Drama ni masih on air, so saya kan masukkan lagi link seterusnya.
Kredit to : eebnu seena
Jazakallah. Moga bermanfaat walau sikit. kbai ! !
.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

Comments
0 Comments

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)