-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

14 September 2013

Home » , , » tanpa tajuk.

tanpa tajuk.

BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum. Bonjour 

Maaf entry yang ntah pape terselit kat blog saya ni tak tahu terus nak letak tajuk ape. Boo baik takyah letak entry ni kan. Hee takpe tak suka boleh cari entry lain duluu. ehemm. Ma blog ! tu me manques  ececeh praktikkan sikit french. Talking about french. How far saya belajar kan ? Ahaaa lalala memang seronok gak belajar french dengan lecturer2 dari France sendiri. No doubt. Tapi makin jauh saya study French makin saya rindu nak belajar bahasa Arab. AllahAllahhh. Sebab belajar bahasa Arab ni berpahala dan sangat berguna. Bahasa Quran pun 

And this is our jamuan Hari raya baru-baru ni. Dah masuk zulkaedah pun baru sempat sambut jamuan raya. -.- saya tolong snapkan gambar orang je banyakla kan. I'm totally not a photogenic. :3

with Marie Jamie kuk, sarawakian ^^
ok ini series pinjam balik gambar-gambar yang saya sendirik snap n ofcourse saya takdek di dalamnyaa. haa
My Math lecturer-Monsieur Kolia :) How strict is him. But yet still 'lawak' and kadang-kadang weird. hahah francais biasalah .

Math lecturer Kolia + Monsieur Mourad n he is one of the muslim francais (gambar belah kiri)^^

fine betapa bosannya entry ni. bai nak sambung study.

Jazakallah. Au revoir  ! !
.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

1 ulasan :

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)