-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

29 Mei 2012

Home » , , » SMAKJ

SMAKJ






a year passed. smakj is always in my memory..huhh --

baru singgah blog yuyun.
yun cite  smakj lagi  !

*jeles.jeles.jeles.

hmm..ntah bile la bole gi smakj lagi :(
satu perkara. rase agak menyesal, (menyesal sgt x elok gak.)

masa kat smakj dulu sgt pendiam..senanya memang rasa agk bosan..bukn skali atau dua.tapi selalu..diam. x salah, lagi bagus :) tapi mungkin adakalanya terlalu diam buat org slh sangka atau 'x nk kwn'.?

bgi org yg slalu ada dgn saya, mereka insyaAllah akn prasan sedikit perubhn saya..
saya rse2lah, mgkn sbb persekitaran. atau sbb keadaan memaksa aq blajar untuk x jdik pendiam lgi.

sbb ape aek? mgkin jawatan saya. tak, saya bkn nk riak..! (jauhkanlah ya Allah..) sbb jwtn yg diamnhkan untuk saya, mewajibkan saya perlu banyak dan pandai berkomunikasi...
jadi, saya belajar sikit2..lme2 jadi bukit   (!)
saya langsung x menyesal kalau saya x pandai berkomunikasi dgn pelajar muslimin kat smakj..sbb tu memang x penting (:  Alhamdulillah..yg saya sikit kesal bila saya rase saya bknlah seorg yg sporting dengan gurauan kengkawan yg 'keanak-anakan' kt smakj dulu. ^^ (haha itu realiti yg sgt s e r o n o k =D)


 S M A K  J 


hari guru
                                                                                               

jemaah..moga ada keberkatannya =)


dan semua tu amt berbeza dgn perwatakan saya sepanjang kt samura..terutama taun ni..mgkin kwn akrab saya  sal & yuyun dpt kesan walupun dyorg x lah rpt sangat ngan saya pun dulu..^^' kami unite ! atau perkataan yg aq sgt rindu, ukhuwah_______fillah  !! saya dh x mcm dulu..  tpi hrp2nye, x lah murai sgt..^^'
insyaAllah :)


 S  A M U R A 

 special for teachers day.cerdikians^^



beloved dormmate :D


*klu tgk pic2 yg kt ats tu semua cm same je kan..haha.. dlm pic je tuu :(

tpi tu semua dh pun berlalu.  fuhhhh.. mcm angin lalu jek. kejap je rase..smpi mse, kwn2 fraternity saya dh de lgi same2 ngan saya.

saya rindu. 




ribath.

ukhuwah.

maen hujan. (><)

belajr sesame.

perjumpaan batch.

outing sesame.

smbut besday.

go-ro same2.

tazkirah.

zikir.


banyak.  banyak lagi.
x pe. dan di sebalik setiap kesedihan dan kesulitan pasti berhikmah..kan? :')
oleh sbb tulah, saya akn buktikn langkh saya x sia2.......!
mcm tu jgak kwn2 fraternity, kesetiaan kalian insyaAllah x akn kalian habiskan dgn pemergian yg tak ada  makna ape2..insyaAllah, kita semua kan berjaya..Duniawi + Ukhrawi..

go go chaiyok!

.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

2 ulasan :

  1. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pentadbir blog.

    BalasPadam
    Balasan
    1. syukran pendapat. memang betul tu ! sekolah agama juga semakin bertaraf tinggi dan harus juga diberatkan oleh kerajaan. negara kita negara islam :)

      Padam

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)