-->
Dunia pasti ditinggalkan pergi sedangkan akhirat sudah siap sedia menanti.
Oleh itu, jadilah kamu sebagai anak-anak akhirat dan janganlah menjadi anak-anak dunia.
Hari ini adalah hari beramal bukan hari dihisab, sedangkan esok adalah hari dihisab bukan hari beramal.
[Saidina Ali kwj-Kitab Sahih Bukhari]

1 Mac 2014

Home » » Cinta dan Wahyu

Cinta dan Wahyu


BISMILLAHIRRAHMANIRRAHIM

Assalamualaikum. Hai 



Alhamdulillah segala puji bagi Allah yang mengizinkan kita bernafas, mengizinkan saya menaip sedikit entry untuk berkongsi bersama sesuatu yang saya rasa bermanfaat untuk saya. Dan mudah-mudahan bermanfaat juga untuk orang lain. So drama Cinta dan wahyu memang salah satu drama yang buat saya download sampai habis semua episode and setia menonton dan mendengar setia kata-kata yang penuh hikmah dan lembut. Ecewahh nampak tak kehebatan drama menarik saya yang berapa suka tnegok drama ..heheh Indahnya jika kita dapat praktikkan keindahan berukhuwah mengikut cara Islam macam yang dicontohkan dalam drama ni. InsyaAllah. Qu'Allah ? La Sya'ii 'mustahil' billah. AllahuAkbar.

Drama Cinta dan Wahyu ni sambungan dari drama Warkah Cinta. Pelakon pun lebih kurang sama. Imam Muda Nazrul, n lain-lain and dari Novel penulisang sama of course. Antara salah seorang penulis yang saya gemari Ustaz Abu Ubaidillah Alias :) Dan pelakon utamanya Imam Muda Nazrul. tryla dengar ceramah IM Nazrull best quoi...then pelakon yang berniqab ituuuu..Beliau adalah Amira Izzati Rosli 'kakak' kepada saya 'Shakirah Rosli' harap maklum. huaha perasan sungguhh manusia nih hishh

sudahh panjangg so ni link2nya :)

CINTA DAN WAHYU

Cinta Dan Wahyu E1 [HD]
 

Cinta Dan Wahyu E2 [HD]


Cinta Dan Wahyu E3 [HD]


Cinta Dan Wahyu E4 [HD]


Cinta dan Wahyu E5 [HD]


Cinta Dan Wahyu E6 [HD]


Cinta Dan Wahyu E7 [HD]


Cinta Dan Wahyu E8 [HD]


Cinta Dan Wahyu E9 [HD]


Cinta Dan Wahyu E10 [HD]


Cinta Dan Wahyu E11 [HD]



Selamat menonton dan moga bermanfaat walau sikit. kbai ! !
.قد بارك الله فيكم. Moga bermanfaat walau sikit. kbai

Comments
0 Comments

Tiada ulasan :

Catat Ulasan

Thanks. siapa yang komen memang hebat macam action kamen dan comel macam upinipin. May ALLAH bless you :)